piątek, 1 maja 2015

#1 Trudne początki...

Hej! Jestem Łukasz i postanowiłem założyć bloga poświęconego grze Star Stable Online. Teraz pewnie na wasze usta nasuwa się pytanie "Jak to?! chłopak gra w sso!?". Otóż tak! i na dodatek to jedna z moich ulubionych gier typu mmo. Na moim blogu będą się pojawiać posty z przeglądami aktualizacyjnymi, zdjęciami itp. Prawdopodobnie założę jeszcze kanał na yt gdzie będą pojawiać się filmiki z moim graniem. W tym poście to na razie tyle. Mam nadzieje że blog wam się spodoba i zostaniecie ze mną jak najdłużej! :)


Moja postać w grze ;)

53 komentarze:

  1. Chłopak w sso? xD
    Ja z chęcią będę czytać twoje bloga :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdziwiłam się, że chłopak w SSO, ale gra dla wszystkich! :D
      Będę z pewnością czytać Twojego bloga. ;)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. Chcecie kody do Star Stable?

      sprawdzone w roku 2023 macie tutaj:

      https://freehackpl.com/starstable/

      Usuń
  2. Musze przyznać, że to nietypowe że chłopak gra w sso. Ale cóż, na bloga będę chętnie wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż, każdy gra w to co lubi i to jego indywidualna sprawa. Mnie tam to nie dziwi kompletnie, albo ja po prostu jestem z innego typu ludzi. Przy okazji, obserwuję bloga. :)

      Usuń
  3. #Ojawassune będę lukać :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolejny chłopak na SSO... OMG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszkadza Ci to? :/

      Usuń
    2. Właśnie xd Dla mnie to fajnie :D

      Usuń
    3. Kolejna dziewczyna? O nie...haha proszę, bez takich żałosnych komentarzy.

      Usuń
  5. Aż miło się czyta ! ^^ <3
    Będę zaglądać :*
    Pozdrawiam, Natalia Grayrock.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem ze te kom juz byly ale ok .
    Bede wpadac na twojego bloga bardzo ciekawi mnie to jak ty w ta gre grasz :)

    http://ourlittleworld12.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na kolejny post na blogu. :3 :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Super ze jakis chłopak gra w sso :-) Na bloga zagladac bede tak czesto jak tylko to będzie możliwe :-) Moja nazwa na sso: Kelia Snowstar

    OdpowiedzUsuń
  9. ja napewno będę czytać😊😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :D to strasznie motywuje do dalszego pisania!

      Usuń
  10. Postaram sie wpadac na twojego bloga co jakis czas:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuje wszystkim za taki miły odzew! <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę wchodzić ale plz, zmień ten wygląd bo ta białość odrzuca xd

    OdpowiedzUsuń
  13. Bedę wpadać ;))) miło czytać takiego bloga pozdrawiam ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. Będę czytać z chęcią! :D Przyda się perspektywa chłopaka grającego w jakże damską grę :)
    Powodzenia
    P.S. Jak się nazywasz na sso? : )

    OdpowiedzUsuń
  15. Też chętnie będę zaglądać na twojego bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajny blog ;) Będę na niego zaglądać :D PS:Współczuje Ci ^^ Musisz się dziwnie czuć grając dziewczyną :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  18. a jak masz na imię w sso bo chyba ja ciebie mam ale nie wiem czy to ty czy ktoś inni w znaj.

    OdpowiedzUsuń
  19. :) To super, przynajmniej nie same dziewczyny. Miła odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Eee spk ;) Ja gram w World of Tanks ;) (też mi mówią że to dziwne :D)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. SUPER blog zapraszam na mojego ;) ssoelaine.blogspot.com <3

    OdpowiedzUsuń
  23. Edytuję blogi... zainteresowanych proszę o kontakt na e-mail julian0@o2.pl
    Bez obaw nie kradnę blogów bo to bezsensu... Przy edycji 90% efektu końcowego zależy od zleceniodawcy... Oczywiście edycja jest bezpłatna... Robię to dla przyjemności... Aby ustalić szczegóły proszę o kontakt na e-mail zamieszczony powyżej... Czekam na wiadomości od Was...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ej wez daj posta ;) 9 miechów już nie ma :/

    OdpowiedzUsuń
  25. Lucas masz dziewczynę? :** Bo jak niee... XDDDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  27. Cześć Jestem Sławek też gram w SSO, głównie gram za namową swojej dziewczyny Sary Silentbridge...

    OdpowiedzUsuń
  28. Odpowiedzi
    1. Uspokujcie się proszę zostawcie go w spokoju.😥

      Usuń
    2. Zostaw go przecież każdy może grać ;-;

      Usuń
  29. *u* Chłopak grać w Star Stable? Aha... Widziałam Cię na SSO *u*

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale w 2k15 były ładne włosy o.O ja takie chce 😍️️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. One są zedytowane :/ a podobne włosy można kupić w Jarlaheim w sklepie rockowym.

      Usuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Chcecie kody do Star Stable?

    sprawdzone w roku 2023 macie tutaj:

    https://freehackpl.com/starstable/

    OdpowiedzUsuń