niedziela, 17 maja 2015

#8 Spotkanie klubowe i kanał na yt...

Cześć!
Przez te parę dni dużo się działo. Spotkanie klubowe, nagrywanie Q&A z Pines (niedługo na jej kanale), kręcenie teledysku (Już teraz na kanale Pajna) oraz założenie mojego kanału! :D
Za niedługo znajdziecie tam pierwsze filmiki i let`s playe. Nie będę ograniczać się tylko do sso, będę nagrywać też simsy i inne gry. Ogólnie teraz będzie mało postów, bo szkoła, poprawianie ocen itp. Ale od wakacji wszystko się zmieni i posty będą w miarę moich możliwości codziennie! Teraz zostawiam was z clipem do piosenki Miley Cyrus - Party In The U.S.A ! :D

19 komentarzy:

  1. Wow, Łukasz nie wiedziałam, że prowadzisz bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapraszam na mojego nowego bloga, nie ma dużo postów, ale będą pojawiały się codziennie ;) Zachęcam do zaobserwowania ;)
    http://starstableonline-kel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny filmik ;) Ja nie mogę się doczekać kolejnego posta :)

    ~Doggi

    Zapraszam na mojego bloga : ssomagdalenadogfield.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super HACK do gry StarStable!!! http://freeonlinehacked.com/start-stable-hack-2015/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie masz co robić, że tutaj spamisz? :( :'( ~Zuzia

      Usuń
  5. Jak ty reagujesz na to że pod twoimi postami ktoś podaje link do hack'ów sso ? xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania szcz. Przestań ! Za hacki sso daje bany i tyke wam to da,

    OdpowiedzUsuń
  7. Yyy będzie jeszcze kiedyś jakiś post...?

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniu, mi niechce wejść link :c

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu, mi niechce wejść link :c

    OdpowiedzUsuń
  10. ej od kiedy nie ma postów ???

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie używajcie żadnych hacków!!! Jedynie co to potem mogą zablokować konto do SSO!!! Nawet jeśli link nie działa nie radze

    OdpowiedzUsuń
  12. Łukasz, naprawde fajny blog ^^
    Zapraszam na mojego bloga ssooczkamivandybirchhaven
    -Vanda

    OdpowiedzUsuń
  13. Weź daj więcej zdjęć Twoich koni i reszty zwierząt :) 🐶🐴🐎🐕🐾

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej, wejdziesz na mojego bloga? starstablezhania.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie chce być nie miła ale ta gra nie jest dla chłopaków tylko dla dziewczyn.. powinieneś teraz grać w jakieś no nie wiem zxabxixjxaxnie czy coś np. piłkę.. No nie przesadzajmy już. O i jeszcze wszyscy niby szanują Cie za odwage bo przyznałeś się że jesteś chłopakiem. Odwagą jest to jakbyś dał zdjęcie swoje bo pisać to ty se możesz. Sory ale prawda boli. :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń