niedziela, 3 maja 2015

#3 Dzikie gwałty i Katelyn Greencake...

Heeeejo! Dzisiaj dużo się działo. Najpierw razem z Margaux Kingblanket, Diną Moonbard i Anią Eveningnest próbowaliśmy nagrywać serial ale nam trochę nie wyszło haha xd Podczas "kręcenia" parę razy mój koń został zgwałcony prze Margaux :o Potem zupełnie przypadkiem spotkaliśmy Katelyn oraz Mirande i mamy zdjęcia :D Na razie to tyle, potem może coś jeszcze dla was napiszę.
Tutaj macie zdjęcia z dzisiaj:


patatajamy 

zbiórka przed kręceniem

czekanie na innych xd

Spotkanie z Ciastkiem i Lukrecją <3

XD
Gwałt ;_;

17 komentarzy:

  1. Hej! :D
    To fajne, że jakiś chłopak pisze bloga o sso :)
    Mógłbyś napisać w następnym poście jakie youtuberki sso oglądasz???Pewnie dużo osób chciałoby wiedziec :)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest tego tak mało że może jeszcze dzisiaj coś o tym napisze :)

      Usuń
  2. Dlaczego wszyscy jarają się tą Katelyn i Mirandą? ;-;
    Czy chociaż jeden ich fan lub fanka zna je od kulis? Chyba nie... Ja znam i przez to mam z Katelyn na pieńku od 7 miesięcy... Pół roku byłam z nią w klubie i dzień w dzień byłam obgadywana i straszona wywaleniem za rywalizację i wyrażanie własnej opinii... Na nie mogłam powiedzieć: lubię osobę X ale nie lubię Y. Katelyn mogła obgadać każdego przy nim samym bo była popularna i łasiła się do Vio! Ostatniego dnia w Air Panthers chciałam się pożegnać. Katelyn zaczęła obrażać moją przyjaciółkę która odeszła do Pixel Ghosts. Zaczęłam bronić Zity bo sorry ale tak się nie robi! Wtedy "milutka" Katelyn kazała mi, cytuję "spierdalać z jej klubu bo ja nic nie znaczę i to ona jest tu gwiazdą a nie jakaś przybłęda Anna". Teraz całe Clown Hunters Legion ryje z tej idiotki i włazimy jej na nagrania żeby dostała szału...
    Przez Katelyn moje porównanie AP do innych klubów jest oczywiste: nie ma gorszego klubu od Air Panthers

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikogo nie obrażałyśmy ;) ty mi groziłaś że mnie wywalisz z clb :') jak powiedziałam o RMC

      Usuń
    2. Masz coś do RMC? :)

      Usuń
    3. Pytałam czy się nie przeniesć do rmc :D a później sekretarka mi groziła ze mnie wywali XD z Ap ;d

      Usuń
    4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    5. Już zaczynasz się bronić i odwracać kota ogonem? Haha twoje zachowanie jest straszne

      Usuń
    6. Bronić? są screency rozmowy ;) ale musisz o to pisać do vio albo Myry ;d bo mi zablokowali konto ;d nie oczekuję na oodpowiedź, nie będę mu spamiła na blogu ;))

      Usuń
  3. Hahah :D ''dzikie gwałty'' spoczgi :D ej nie wiedziałam że jesteś chłopakiem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam xD

      Usuń
    2. Katelyn słyszałam waszą kłótnie z kol i myślę że obie zawiniłyście ale jak czytałam to wszyscy chcą zrobić na złość katelyn ale ja jestem po stronie katelyn i ją lovciam

      Usuń
  4. Mró, goniliśmy was wgl.. xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też Cię kocham Katelyn i so tych co się jak czepiają: odwalcie się od niej bo ona rzeczywiście jest najlepsza i jest gwiazdą!

    OdpowiedzUsuń
  6. I apropo bloga.. jest świetny! Wrzucę do ulubionych na swoim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Matko kim jest ta cała Katelyn.. Niby z niej ta cała gwiazda ale w realnym świecie pewnie..Więc się tak nią nie jxaxraxjxcie pozdro.

    OdpowiedzUsuń