sobota, 2 maja 2015

#2 Dzikie galopy i szukanie gwiazdek...

Ahoj sso-wicze! Dzisiaj wszystko działo się bardzo "szybko". Kiedy tylko wróciłem z koni, odpaliłem grę i potrenowałem trochę Sylwka (ma już 14 poziom ^^). Porobiłem jakieś wyścigi i postanowiłem poszukać gwiazdek, bo miałem tylko 6 xd. Tak się naszukałem że z 6 zrobiło się 8! jej! Na samiutki koniec wyciągnąłem Darkiego na terenik i trochę pobiegaliśmy po całej mapie :) Tutaj macie zdjątka:

Lecimy ^^

Taplanko

Wspominałem że Darki lubi pobrykać? haha

Przy drogowskazie...

Modeling is maj paszion

skoczki :P

Lubię to zdjęcie! :o

Jak by mnie ktoś chciał spotkać to gdzieś do 20 będę cały czas w sso, w okolicach moorland :)

9 komentarzy:

  1. Fajny jest ten Darki Twój ;) Też spodobało mi się to ostatnie zdjęcie :) Pewnie dlatego, że jest takie bardziej profesjonalne xD

    OdpowiedzUsuń
  2. hah :'D też bym chciała mieć takie szczęście do gwiazdek jak ty... Jadę sobie w teren, tak po prostu i znajduję gwiazdki :< Braffka za bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Daję za tego bloga 2/10 jako ekspert i żona xD 💜

    OdpowiedzUsuń
  4. Interesujący blog... Tylko tak dalej! A ty Julia P.... Rozwalasz system xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej! Widzę, że blisko siebie mieszkamy xD od Rudy Śląskiej do Cze-wy daleko nie jest :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki tobie udało mi się zrobić zadanie z którym nie mogłam się uporać ze 2 miesiące
    Dzięks :D

    OdpowiedzUsuń